Reactie Marijke

15/01/2014 01:06

hallo jos,

door mijn drukke agenda open ik niet alle dagen mijn computer....

gisterenmiddag voor ik hier een bende van 10 vriendinnen zou ontvangen heb ik je mailtje gelezen dat marian 10 januari in alle rust was overleden.

nu ik zo de foto's zie herinner ik me haar weer......

zoals je zelf hier zo mooi neerschrijft zal jij je haar zelf het meest blijven(d) herinneren als een oprecht mooie, passionele vrouw !

ook deze herinneringen zullen je de kracht geven om dit afscheid te verwerken.

op vrijdag 17 januari kan ik er niet zijn, ik werk die dag in gent... we hebben een voorstelling en die moet ik doen.

alleszins veel sterkte verder !

wanneer het in het voorjaar past kunnen we wel es afspreken... 

Marijke

© 2010 Tous droits réservés.

Créer un site internet gratuitWebnode