Reactie Francis & Frida

15/01/2014 01:03

Geachte Jos,

 

Het heengaan van Marian heeft ons overvallen. Net voor jullie op het punt stonden van Halle naar Antwerpen te verkassen had ze al gewag gemaakt van haar gezondheidsproblemen maar keek uit naar jullie nieuwe stek. Ons is de gezellige avond samen met jullie beiden bijgebleven in dat bruine café in Halle waar we er toen samen lustig op losgekletst hebben. Ik heb spijt niet op jullie uitnodiging te zijn ingegaan om jullie in Antwerpen te zijn komen opzoeken. In de korte tijdspanne dat ik Marian gekend heb tijdens onze gezamelijke Photoshopcursus heb ik haar ervaren als een intelligente, gevoelige en gecultiveerde vrouw met een waaier aan interesses. Mijn vrouw Frida en ik bieden je onze innige deelneming aan. Jammergenoeg zullen we op de uitvaart niet aanwezig zijn maar zouden heel graag een rouwkaartje ontvangen als herinnering aan deze fijne vrouw.

 

Nog veel sterkte in deze moeilijke periode.

 

Francis & Frida.

© 2010 Tous droits réservés.

Créer un site internet gratuitWebnode