Reactie Erwin

15/01/2014 01:01

Dag Jos

Allereerst wil ik je heel veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd.
Ik wist eigenlijk niet veel over jullie, ik kwam jullie enkel sporadisch tegen op een of ander bluesfestivalletje.
Ergens zit ik met het gevoel dat ik misschien te weinig 'in de diepte' met jullie gepraat heb...maar er is altijd zoveel te beleven
op zo'n festival of in het leven algemeen.
Vandaar vind ik het heel mooi hoe je in je mail opsomt waarmee Marian bezig was, zaken die ik niet wist en echt wel knap vind.
Zaken die duidelijk wijzen naar haar zoektocht naar echte schoonheid.
Een queeste die we best allemaal au serieux nemen, van de schoonheid en de troost...
Moest je tijd vinden kan ik je volgende tip aanbevelen :

https://www.youtube.com/watch?v=HPK3Mv6_Aps

Je kan alle afleveringen vinden en voor mij is dit een stevige kapstok om onze zoektocht naar een mooi leven aan op te hangen..

Het beste en tot ziens!

 

Erwin

© 2010 Tous droits réservés.

Créer un site internet gratuitWebnode